7 idei pentru un mic-dejun delicios

mic-dejun-229x300Micul-dejun este cea mai importantă masă a zilei, și de aceea trebuie să ne hrănim cât mai bine pentru a capta doza de energie de care avem nevoie întreaga zi.

Așa că vă propun 7 rețete fabuloase pentru ca masa de dimineață să fie una nutritivă, dar delicioasă în același timp.

Continuă lectura

Anunțuri

Supa la plic – o bunătate de E-uri

Supa-la-plic-300x234Atunci când foamea dă năvală peste noi și nu avem timp să ne pregătim un prânz consistent, de cele mai multe ori apelam la “tradiționala” supă la plic. Suntem satisfăcuți că ne-am potolit foamea, a fost gustoasă, deci ne putem continua treburile cotidiene, mulțumiți de faptul că fără efort și într-un timp foarte scurt ne-am preparat masa.

Dar oare câți dintre noi știm cu adevărat cu ce ne-am umplut stomacul? Citește cineva ingredientele, și chiar dacă o face, știe cu adevărat ce înseamnă toate acele denumiri? Nu trebuie să vă faceți griji, pentru că mai jos gasiți toate informațiile de care aveți nevoie. 

Studii de specialitate au demonstrat că faimoasa supă la plic reprezintă un pericol real pentru sănătate având în vedere cantitatea de sare pe care o conține. În plus, consumul îndelungat al acestui tip de supă conduce la hipertensiune arterială, afectând sistemul imunitar și stomacul. În tot acest cerc vicios, bacterille de tipul Helicobacter Pylori, răspunzătoare de apariția ulcerului, cancerului de stomac și a gastritei nu întârzie să apară.

Continuă lectura

Sfaturi în lupta cu răceala și gripa

raceala-gripa1Există mijloace pentru evitarea contactării virușilor sau pentru înlaturarea lor în cel mai scurt timp, înainte de a se declanșa o răceală puternică. Sistemul imunitar are nevoie de 4-5 ore de somn pentru a se regenera în totalitate; dacă se întamplă contrariul celulele care luptă împotriva virușilor sunt slăbite și “recuperate” abia pe jumătate. Fumatul, alcoolul și stresul sunt factorii cei mai distructivi ai sistemului imunitar, care omoară aceste celulele.

Trebuie să avem grijă la picioarele reci! Atunci când corpul dă semnalul că acestea au înghețat, vasele de sânge se “rearanjează” adunându-se în zonele în care se afla organele vitale, pentru a le încălzi pe acestea.

Continuă lectura

Top 10 melodii de antrenament

photogallery_things_you_didnt_know_about_exercise_04_fullVara este, fără îndoială, cea mai amuzantă perioadă a anului, dar să faci mişcare când afară e atît de cald iar tu ai putea să stai la plajă să te bronzezi? Nu prea ai chef, nu-i aşa? Pentru a face acest moment mai plăcut, şi pentru a te motiva, revista Glamour propune 10 melodii  care să te inspire să alergi 1-2 km în plus (sau cel puţin să supravieţuieşti antrenamentului epuizant).

Iată lista cu piesele propuse ca să faceţi din exerciţii un mod mai plăcut de a da kilogramele jos:

Continuă lectura

6 lucruri care te fac să te simţi mai sexy ca niciodată

kissing-self-in-the-mirror

Vorbesc despre activităţile pe care le poţi face pe cont propriu, care te fac să te simţi plină de energie şi conştientă de propriul corp. Mai jos sunt enumerate câteva metode simple pentru a te simţi mai femeie ca oricând. Şi asta nu include prezenţa unui bărbat.

1. Prefă-te că eşti Beyonce.

De ce ea? Femeia practic a inventat conceptul de canalizare interioară, pe care să-l foloseşti atunci când simţi nevoia.

2. Du-te la un curs de dans.

Chiar dacă te simţi putin inconfortabil, vei reuşi să-ţi cunoşti corpul foarte bine şi să înveţi cum să te mişti. Poţi spune că doar atunci când dansezi transpiraţia se transformă în ceva hot, şi nu în ceva de care să te ruşinezi. Continuă lectura

5 metode de a te relaxa chiar acum

cup-of-tea-218089Dacă sunteţi stresate din cauza tuturor lucrurilor pe care trebuie să le faceţi, sau care trebuiau să fie făcute pănă acum, încercaţi câteva din aceste idei anti-stres. O să vă ajute.

Bea un ceai. Când eşti nerăbdător, sistemul nervos direcţionează fluxul de sânge către cea mai mare parte din muşchi, şi cât mai departe de mâini. Ţinând ceva cald între mâini, precum ceaiul, supa sau cafeaua, oferi creierului şi organismului un semnal că totul este în regulă.

Dăruieşte o îmbrăţişare. Poate chiar ţie. Cercetările au descoperit că încrucişatul braţelor în jurul cuiva, sau chiar al tău, pentru câteva secunde poate stimula terminaţiile nervoase de sub piele, care-i semnalează creierului să încetinească eliberarea de cortizoni, calmându-se asfel întregul corp.

Continuă lectura

Sucul de pepene roşu vă poate scuti de durerile musculare

Watermelon-and-Watermelon-Juice-1024x640Un nou studiu sugerează că sucul de pepene roşu poate calma durerile musculare după exerciţiile fizice. Se crede că aminoacidul numit citrulină, care se găsesţe în pepenele roşu, poate reduce timpul de recuperare al unui sportiv, stimulându-i performanţa acestuia.

Sucul de pepene roşu a fost mult timp băut de sportivi, dar oamenii de ştiinţă le-au dat acum o scuză în plus pentru a continua consumul acestuia pe timpul verii. Într-un raport publicat în Journal of Agricultural and Food Chemistry, cercetatorii au făcut mai multe studii pentru a demonstra că sucul de pepene roşu are proprietăți antioxidante, dar şi potențialul de a crește numărul de proteine ​​musculare şi de a spori performanţele atleţilor. Cu toate acestea, aceasta a fost prima dată când oamenii de ştiinţă au explorat eficacitatea sucului de pepene roşu.

 

Echipa, condusă de Encarna Aguayo de la Universitatea Tehnică din Cartagena,  Spania, a testat sucul natural de pepene roşu îmbogățit cu citrulină, si o băutură de control care nu conține acest aminoacid. Băuturile s-au dat la voluntari o oră înainte de a începe antrenamentul. Ambele sucuri au ajutat la ameliorarea durerilor musculare ale voluntarilor.

Cu toate acestea, sucul cu citrulină a fost mai bine acceptat de organism decât adversarul său. Se crede că a avut acest efect deoarece substanțele chimice care apar în mod natural la el accelerează procesul de îndepărtare al acidului lactic. Acest lucru este important, deoarece acidul lactic poate provoca o senzație de arsură în mușchi și îi pot inflama.

Aşadar, acum aveţi un motiv în plus pentru a consuma zilnic suc de pepene roşu.

sursa: http://www.tabu.ro